July 18, 2010

sesat...


hari-hari aku sesat..
semalam sesat..hari ini pun sesat..
pening aku jalan kat shah alam nie..

semalam pergi seksyen 7 jumpe member2 lame dari uitm dungun...
alang2 jumpe cik sekali..
aku jumpe member lame tu sebab nak sedut cerita.

1st time aku pergi sendiri naik motor g seksyen7
biase menumpang je keje..
sanggup aku pinjam motor mmbr...lagipun die ade seminar..
aku hantar die dan aku amek die..
kalu x die nak tinggal kat foxboro tu je.
erm,jalan nak pergi s.7 tu xde masalah..xsesat..
tapi bile nak balik tu..aishhh

siap ak tawaf roundbout 3x...
semate2 nak fikir jalan...
tp aku ade gak perasan 1buah motor pusing gak(2x je)..
aku masuk lorong ni silap..uturn..
masuk situ silap..lawan arah
masuk jalan tu...$%*&...@!$^%..=.="

hari ni pulak g ambil mmber yang aku
pinjam motor tu kat bukit jelutong..sesat gek..
patut lalu bawah flyover aku selambe dan yakin naik flyover..jem~
eh..ni cam nak g seksyen7..pusing2..aish...ni nak p klang!!OMG..

mesejla mmber aku tu..
owh..ok²..1st roundbout amek 3 ek..
aku balik start dari mule,,,wakakaka..
abes kilang aku lalu..kilang gulenye..
adoi..merepek aku ari ni..
nak demam dah..mandi ujan tadi..
huu~~~~~~~

ok lah..bye..
assalamualaikum..

2 orang yAng rajiN...:

molmolla said...

miahahahahah! sah kau sengal derrrr... kau g naik flyover tuh sape suruh... kn dah sesat bagai. erkkkk!! berusaha lgi ok! :D

LuFFy said...

perli aku nak bagai..
perghh...nanti kau datang bangi..kau yg sesat bagai..jgn kontek2 aku...zzz
hahaha

Related Posts with Thumbnails