July 2, 2010

hello!

assalamualaikum...
wah arini sudah msuk 2mggu in plant training..hehehe
br kje smggu da dpt elaun kje hoho..
ciput je sbb elaun smggu.
bersyukur jela..sebab aku agak kering skrg..
byr sewela..berukben..dekstop aku wat hal..adeh.

haa..msuk ari k-3 aku da msuk site tau..bes gak r..
leh sembang ngan GPS..heheh
pagi ptg aje ak da g h.selangor,gombak n klang..
duit no wori..leh claim..hahah
eh kalu aku prac kat petronas brpela aku dpt agknye..kui3

haa..ni bukan nak bnuh dri tau..ni la site kteorg kne g
ni yang rndh pye..tp ade lg tggi dari ni..adoi..

..gambar ni ak amek dkt site..tersadai..xle blah ngn ayt die

wahh hebat jge camera hp aku.kihkih..

ni real pye..on da spot..tp xde sape yang endahkan tlg k,
pape k..aku je gedik



alang2...epi besday to ma sister!!yang kiri sekali..heheheh
moge panjang umur dimurahkan rezeki:)
siti salwani

tata~


4 orang yAng rajiN...:

Nur Suaidah Bachok said...

kau praktikal yek skg? ktne beb?

LuFFy said...

pektikel kat shah alam..seksyen 26...hahah..jom lepak dpan u ko

Yuni Aisyah said...

bestnye g kt tmpt tinggi..
lor jln2 gombk bkn nak bgtau...=P

LuFFy said...

aloh lupe r awk duk gombak..hahahah

Related Posts with Thumbnails