March 20, 2010

~Owh Hydraulic~

First day kelas hydraulic ak bgtu teruja nak men..hoho
tp skli aku tgk achtung tuh..trus jd teruji~
ditmbah lg dgn crite TTo ak psal insiden sbb men²..
ap x nye..hilang kening org tu kne serpihan besi
yg pcah dr tekanan tggi kat valve~
adess..


nah ko..amek, mau tambah power spek ak tgk lubg2 tu..
byk dowh lubg...mne satu lbang aku nk cucuk² nie..huhu~

model ak nie..sbnrnye muke die tgh terkemut² ap xnye..
nk ccuk tu bkan men lg gne kudrat..huh
mau tough die t..kih3..
dahla die xtau ak ltak kt blog neh.

tgk ke meter(gauge) tu da mcam gauge
turbo kete duh~..duk trun nek..trun nek.,


aiseyh....skli g ade achtung!
nak ak translate k??
hoho..xyahla kot..da ad mksudnye kt pic tuh..


redha jela aku...
pape pun ak kne abeskan subjek neh..
dahla men ngan minyak..
hahha...tp xpela..nk blaja pye psal..
nt keje lg truk agknye..=)

p/s TTo...technical training officer(lecturer)


4 orang yAng rajiN...:

Aizuddin Jaafar said...

Aku bajet kau dah ke german dah. Hahaha. Achtung! Ich liebe dich. Tu je jerman yang aku tau.

LuFFy said...

hahahha...aku bkanye pndai nk fly2 neh..meh ak bg yg greeting lak...guten nacht,,guten morgen,guten abend..

khaulah said...

oohh.. awak amek kos pe?

LuFFy said...

process instrumentation control...27mac nie ad open day....jemput2....hoho

Related Posts with Thumbnails