March 5, 2010

JANGAN KHAYAL...BILE MESEJ..™

SCAT PIE…

Arini aku pergi kelas awl semacam..sebab nak brekfes..lapa²…huhu

Aku tak mengkedarah malam semalam…

Duk2 makan, masukla mesej dari seseorang..aduss..aku pon balas jela mesej tue..

Dah siap makan karipap tuh..aku pon melabuhkan buntut ak untuk ke kelas..

Aku jalan punye jalan..smbil balas mesej….sampi satu jarak tue aku rse semacam je kat tapak kasut aku neh..

Adoyai..upe² ade poop kucing…ak da jalan jauh kot…nseb bek xde sape perasan..aku seret je kasut aku tu…hohoho

Aku cari tandas…untuk menyusikan kasut..dan aku rse dah 3tandas aku tgglkan jejak…wakaka..

Erm..padahal aku dah tau kot tu mmg spot yg kuceng lepak untuk lepaskan nafsu..

Cmnela aku bleh kne arini…biasenye geng² ak yg ske pijak…adess…

Cam²la aku neh…what a day for me..

7 orang yAng rajiN...:

Sesumpah said...

haha sabar jelahh :)

LuFFy said...

sabala nie...ksut berbau gih..hoho

fara said...

2 la..sape suh msg time jalan..
kan ade kene....

fara said...

2 la..sape suh msg time jalan..
kan ade kene....

LuFFy said...

fara..jgn bocorkan rhsie ini..

Si Aizuddin said...

Esok try kau mesej sambil berjalan kat loji lak.

LuFFy said...

sggup ko din...zzz

Related Posts with Thumbnails