August 12, 2010

wallpaper hot!

greeting foes hahaha.
pernah rase lappy hang??
toksah nak tipu lah aku kalu korang
kate tak pernah hang..haha
cam-cam stail hang ade..ade yang biase..
ade sampi kua sperti dalam gambar ni..

sebelum aku practical dulu
aku letakla pic ni sebagai wallpaper.
dengan icon2 aku hide...sejibik dah cam hang...hikhik.

situasi 1

F : oi L..pehal pc kau neh..kau xnak restart ke??

(sw pc aku duk keluar lagu lady gaga)

L : owh...tak nakla aku..aku malas restart nanti org2 cam kau nak gune pc aku..

(pesal dak ni..xdengar ke lagu kua dr sw aku tu..hang pun leh kua lagu ker..abes2 bunyi kua pun...brbbbrrrr...teekkkkk.camtula kot)

F pun kuala dari bilik aku..



situasi 2

S : L ........................... kau ade cite tak??aku nak sedut neh..
(gelabah aku tutup file folder)*lagu xsempat tutup.

L : ade...banyak...tapi...

S : laaa....ko x restat nape...hang tuh!

aku senyap je..sambil men2 ngn cursor mouse..hahaha

tapi last2 kantoi gak..
si F tu duk makan dalam bilik aku..
die duk perhati ke pc aku..
perghhhhh...c***i...^%&#% ko L
TIPU AKU SIOT..
ape lak..aku xckap pun yg pc aku rosak.
siap lagu lg kot yang kua..hahahha


p/s sw- subwoofer
kalu korang nak prank member² klikla gambar tu...save image..hikhik

5 orang yAng rajiN...:

Miss Comot said...

hahahahaha3 x nk la ctrl+alt+S gmbr tue...kang x psl2 mmg hang btol kan...kah3

m i r a f i q a said...

nakal nye

cEro said...

power arr style ko tipu org...
nak wat gak arrr...
mane nk dpar ek wallpaper camtu??
google bley??

YOUsoF said...

hahha mmg ade style ar! ;DD

LuFFy said...

masing² boleh cube ye..jangan malu...jgn segan..
hahahaaha:D

Related Posts with Thumbnails