February 11, 2010

special 4 ma FRIENDS☺


For my friends that call jantan~especially for....

1. GURL
ssah nak cari benda yng dia benci tentang orang yang paling dia syg(sebab itu ramai gurl yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah highway).

2. bila die tdak menghiraukan ko selepas ko menyakiti hatinye,lebih baik ko beri dia masa utk menenangkan hatinya semula sebelum ko mnegur dengan ucapan sorry bebeih.,,,kah³

3.
bila sorang gurl mngtakn die sdang brsedih, ttapi dia tdak
mnitiskan airmata, itu brmakna dia sdang menangis di dlam hatinya.


4. sekiranya sorang gurl jatuh cinta dengan sorang lelaki,lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. bila lelaki yg dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya,dia akan cair seperti coklat~hohoho

6. gurl mmang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau mcm mane nk menerima pujian.

7. Jike ko x suke dngan gurl yg sukakan ko separuh mati, tolak cintanya dgn lembut,jgn berkasar sbab ada satu smangat dlam diri gurl yg ko tak akan tahu bila dia dah buat keputusan, dia akn lakukan ape sje..

ak taip ni pon xabes g nie..mls doe..kalu nk mtak r..ak smbg g..
ak xtau btol k x nie..ak bkn popuan..hoho
ak wat nie ats bcaan n from da story of my frens~

9 orang yAng rajiN...:

conbellydiobeterisme said...

wah luth berguna :)

Ariffin said...

luth pakar bab2 wanita
memang brguna

LuFFy said...

nk ak smbungkn k??hohohho

Ariffin said...

hati bunga
bleh la ckap psal bende2 ni

rossoneri said...

hmmm betullah juga

LuFFy said...

erm...ak tye rmi popuan org..dorg kate btul sumenye..

Anonymous said...

aku sokong dgn per y kaa tls2....
p'puan nie mmg ssh nk kte fhm ati die....
1) nk ckp pth ati xjgk...ats dri sndri sbnry..
2)p'puan nie mdh t'sentuh...kdg2 bler ati dsakiti..die nk laki pujuk...kui~kui`Kui.p'puan ska dpjuk..hahahahah
3) kdg2 y kuar air mata2 mmg sdh thp gaban laa..
4)btl..klu ati daa syg...mmg ssh nk lupekn walau pht mner y laki2 bt..dlm ati ttp adaprsaan syg n ssh nk luperkn...
5) bhg laa smpi cair...klu aku aku tkt org renung mata aku...
6)btl..p'puan suka ngn pujian..tp xpyh over sgt laa..nmpk cum mlmpau la lak..hahahah
7)mmg..p'puan sgp bt aper sjer..aslkn die rsa puas...klu bnh pn sgp kot...hahahahha

aku xjmper smbgn ka...kt mner ae???

Anonymous said...

kbnykn lelaki x ngaku hati dorg bunga smata2 nk maintain macho a.k.a ego..macho2 juga,melepas baru tgigit kuku kaki busuk muehehehe~

m i r a f i q a said...

1 - betul.
2 - tak sure.haha
3 - sgt betul.
4 - klau slalu brade di fkirn tu jato cinta ek? ooooo ^^,
5 - haha betul. gugur jantung.
6 - betul lg.
7 - ini aku x tau. gilo ni.
8 - eh mana 8 ni?

hehehe

Related Posts with Thumbnails