October 9, 2010

hari last...

tak de pasal aku upload map..hehe


hari ni.. hari last aku kat
company aku practical..
majoriti engineer yang keje kat situ adalah
chinese...lol

segan nak mapuh aku..
tak penah aku di kelilingi ngn bangsa lain
dalam sesuatu tmpt...
sape2 yg pnah rse tu ptot besyukur..hehehe
tp aku cbe seswaikan diri jgak ngn keadaan..
kalu tak camne mau keje..

yang xleh blahnye time posela...
pergh...
pagi2 ade bau petai..
ape kejadahnye cina mkn petai...
ssh wo nak nmpk cina mkn bnde2 cmni..
upe2nye ade chinese girl duk mkn ns lmak petai..
perghh...
aku akui..petai aku sukerrr!
tapi..
nape die kn dal opis!
ekon dol...lemasss..lemasss!!

dipendekan cite..
aku wat pektikel report 74 pages
gne printr opis..full kaler..yang PENTING ianya FREE
sblom jumaat lak mengkedarah ayam KFC
msuk dalam prot..
ape yg pnting??
FREE..

GUD BAI shAH alAM..
SEE YOU LATER IN ma DREAm..

p/s jalan byk lobang...duit ak mlyang 160 tuka tyr
mmber aku lak 500..T________T


0 orang yAng rajiN...:

Related Posts with Thumbnails