May 4, 2010

Kafir Bangga>>mencari publisiti

macam2la sekarang ini..
tak abis2 mencari publisiti murahan
dengan menggunakn jaringan laman sosial
terutama sekali facebook
___________________________________________________________
si kafir bangan> lelaki yang hanya Islam
pada kad pengenalan

kafir yang bersembunyi disebalik patung..
lawak lak aku rase..
tunjukla muka beb..kata fight 4 ur right!

kalu diikutkn pada tulisan jawinya itu...
dia menulis jawi dgn baik..
mengaji..
adoi..

apakah makna di sebalik
bendera Malaysia di belakangnya itu?
aku pun xtau
tyela si kafir ini.

entah Islam entah tak sebelom2 nie...

antara komen2 yg
dilemparkan terhadapnya




die juga mempunyai akaun youtube untuk menyebarkan
idea-idea dia yg telah tersesat lg menyesatkn
taghut!
apa motif dia berbuat demikian pun xtau.
yang pasti PUBLISITI


moga dia diberikan hidyah oleh Allah S.W.T
supaya kembali ke pangkal jalan..amin..

6 orang yAng rajiN...:

m i r a f i q a said...

aku pun jumpe komen2 pjg tu ptg tadi. biadap betul.

LuFFy said...

tula pasal..ak msuk jap remove..heheh..skil2

husnazainal said...

tak paham la..ade gak org bodoh macm ni.lau betol pon dia nak muratd ke ape ke..tak perlu la nak expose..kena suh jabatan agama siasat ni..

LuFFy said...

kerajaan..??hahaha

sophie said...

Bodoh betul Bangga2 lak kutuk agama kita.. Publisiti murahan.. Kat akhirat nanti tgoklah cmne

LuFFy said...

erm..betol tu sophie..

Related Posts with Thumbnails